mä olen päättänyt laihtua takaisin entisiin mittoihini. 49.6 ei vaan kerta kaikkiaan toimi mulla. mä en osaa olla itseni kanssa näin isona.

jouluun mennessä mä oon pudottanut vähintään 6 kiloa. silloin painoindeksi olisi 16.6 luokkaa, ja voisin taas kulkea pää pystymmässä.

eilinen meni taas ihan mätöksi, enkä - piru minut periköön - oksentanut kuin osan ulos. paino nousi elisestä 0.7 kiloa.

asun nykyään viikot tädin luona, joten silloin on ehkä hitusen helpompaa olla ahmimatta ja oksentamatta sisuksia pellolle. se kun kuitenkin pitää aika tarkkaa vahtia, ja jos jään kiinni joudun takaisin kotiin asumaan, ja sitähän mä en halua.

toinen mun tavoite on se, että saisin autokoulun käytyä jouluun mennessä. sitä on nyt vitkuteltu ihan tarpeeksi kauan, ja ajokortille tosiaan olisi käyttöä.

kolmanneksi lupaan, että panostan suhteeseen E:n kanssa, joka tarkoittaa pähkinän kuoressa tätä: ei saa oksentaa, ei saa ahmia, ei saa kiukutella eikä saa olla huonoja päiviä. helvetin vaikeeta siis.